Občasník chudáčka jezevčíka - I.

13.03.2019
To jsem já, Gino (foto: CHS Pod lesním vrchem)
To jsem já, Gino (foto: CHS Pod lesním vrchem)

Kuk ... :-)

Jmenuji se AMORE MIO GINO POD LESNÍM VRCHEM a narodil jsem se 29. prosince 2018 v chovatelské stanici Pod lesním vrchem. Jsem jezevčík dlouhosrstý malého rázu. 

 A narodilo se nás prcků šest :-)  

A nemyslete si, nejsme žádný béčka, jsme Áčka, aby bylo jasno. 

Bylo nám tam moc fajn, maminka Bella i další tety, jezevčí i ty lidské, nás hezky opečovávaly, to se mi mooc líbilo.  

A tak jsme si tam hezky,  já i bráchové a ségry,  rostli a  rostli... 

  Podívejte se, jací krasavci z nás byli (autorem fotek je CHS Pod lesním vrchem)

Až z nás vyrostli krásní jezevčíci a nastal čas.... A přijeli si pro nás noví páníčci. 

Pro mě přijela nějaká ženská s klukem a odvezli mě. Jeli jsme dlouho a dlouho autem.... no nelíbilo se mi to, klepal jsem se celou cestu jako osika. I jsem se dvakrát poblinkal, jak se mnou házeli a pak jsem z toho usnul a zbytek cesty prospinkal. 

Pak mě donesli do nějaké místnosti, kde to divně vonělo. Hned jsem to všechno očichal. A představte si, že tu na mě syčí nějaký divný, celý černý, jezevčík. 


Taková drzost, na mě syčet...no já na něho za to štěkám, jsem jezevčík, tak se přece něčeho většího než jsem já vůbec nebojím. A umím to dát najevo, hezky hlasitě. 

Panda teda říká, že je to kočka, prý se jmenuje Čertice a že budeme kamarádi. No to určitě! Jak na to přišla?  Jak tu kočku uvidím, hned na ni zaštěkám. Copak to jde? Už jste viděli, že by kamarádil pes s kočkou? No toto... A ona se mě bojí, když na ni štěkám. No to se mi tááák líbí. Jsem borec, no uznejte :-)

Dalo by se říct, že se tu nemám špatně, mám tu hračky a jídlo taky ujde. 


Ale pořád mi tu něco zakazují, jsem chudáček omezovaný. Prý nesmíš kousat ten nábytek, nehrabej v kuchyni to lino, nehryzej si pelech .... no hrůza, co si to dovolují, že? 

Takový zacházení s jezevčíkem, fakt jsem chudáček. Tak si tak říkám:

Kam jsem se to dostal?