Sezona mého mini jezírka zase začíná

08.05.2019

Je tu jaro a s ním opět zprovoznění mého mini jezírka na dvorku. 

Zatím takto:

Moje jezírko
Moje jezírko

Moc vidět ji není, ale v rohu už je i fontánka. Jezírko je bez filtrace, trošku ji supluje fontánka (jen malá solární, bez baterie, takže funguje jen, když svítí slunko, i když je pravda, že trošku teče i když je pod mrakem), kterou jsem obložila molitanem. Taková mechanická filtrace, loni to úplně stačilo a jezírko mělo čistou vodu. Tak snad to bude letos taky dobrý.

Jen ještě musím upravit okolí jezírka.

Jsem ráda, že přezimování rostliny přežily bez úhony. Nejlíp je na tom leknín, už má dost listů. Trošku se šklíbí Orobinec nejmenší (Tympha minima), ale snad se vzpamatuje.

A moje oblíbená Prustka (Hippuris vulgaris) už se taky pěkně rozrůstá. 

Chtělo by to - a leknín by si ho fakt zasloužil - větší jezírko, jen není kde. Ach jo. 


Taky už jste zahájili mini jezírkovou sezonu?



O tom jak se zakládá malé okrasné jezírko na zahradě nebo balkoně píšu tady

A tady se můžete podívat, jak jezírko vypadalo v létě.