Dnešní procházka s naším jezevčíkem

06.08.2019

Právě jsme se vrátili z hradu.... teda z vycházky. 


Nevím, jestli naše dnešní toulání s Ginem mám dát do kategorie Pes anebo sem. Ale o psech pořád něco píšu, tak to dám do toulání :-)


Mám tento týden konečně dovolenou a dnes je krásný, i když trošku oblačný, den, jak stvořený pro toulání. Ačkoliv jsme Brno neopustili, tak i tak jsme si s Ginem udělali malý výlet do přírody.  

Náš jezevčík Gino
Náš jezevčík Gino

Vyrazili jsme z Maloměřic kolem řeky Svitavy zpátky do Husovic na autobus. 

Trošku jsem fotila, ale s tou naší tryskomyší se moc fotit nedá, musím ho hlídat. A navíc - Gino se evidentně nerad fotí. Většina fotek vypadá nějak takto:

Ginův ocásek
Ginův ocásek

Z Proškova náměstí v brněnských Maloměřicích jsme došli do parku Elišky Suché. To jsou ty první čtyři fotky. Pletla se nám tam k focení nějaká paní, to nic :-)

A potom cestou kolem řeky do Husovic zase na autobus. Pěkná procházka - z jedné strany řeka, z druhé zahrádky. V řece rybky a okolo lítaly nádherné modré vážky (nebo šidélka či co to bylo - nevyznám se v tom). Sem tam rybář, maminka s kočárkem, jeden cyklista a pár pejskařů. Jinak klid.

U splavu se náš statečný jezevčík trošku bál, ale ne víc, než jak se bojí aut, když je velký provoz (není na to zvyklý).

Odhadem je to trasa asi tak něco přes kilometr. To je tak akorát pro jezevčí nožky, co se musí šetřit. K autobusu jsem ho pak už raději odnesla, ať to nepřeženeme. 

Doma zhltl oběd a teď už spinká. Zalezl si do ohrádky, kde spává normálně jen v noci. A vůbec mu nevadí, že jsem mu ráno dala deky vyprat, takže to teď vypadá, že je týraný jezevčík, že ani pelíšek nemá :-) 

Asi jsem ho trošku unavila :-)

Jezevčík spinká v ohrádce
Jezevčík spinká v ohrádce

Na závěr pár fotek z výletu. Víc jsem nefotila, nebyl čas a navíc jsem nechtěla riskovat, že se mi vyškubne, je trošku plašan, asi by utíkal bezhlavě pryč. A za ten risk mi pár fotek nestojí :-)